Insändare. Svar: ”Postnord måste ta åt sig av drabbade kunders kritik”
Bristerna i Postnords brev- och pakethantering kan få allvarliga konsekvenser. Nu måste Postnord ta åt sig av drabbade kunders kritik,
Dela artikeln
Taggar: postnord, kunders, bristerna
Läs vidare på Dagens NyheterRelaterade nyheter
- Brev kommer inte fram i tid – nu ställs nya krav
- Postnords brevfiasko – miljontals sena brev
- Insändare. Svar: ”När någonting går fel ska man reklamera e-handlaren”
- Insändare. Svar: ”När någonting går fel ska man reklamera e-handlaren”
- Insändare. Svar: ”När någonting går fel ska man reklamera e-handlaren”
Fler nyheternyheter
- Brev kommer inte fram i tid – nu ställs nya krav
- Postnords brevfiasko – miljontals sena brev
- Insändare. Svar: ”När någonting går fel ska man reklamera e-handlaren”
- Insändare. Svar: ”När någonting går fel ska man reklamera e-handlaren”
- Insändare. Svar: ”När någonting går fel ska man reklamera e-handlaren”