Hatstorm mot Sia glassbåtskampanj – vd:ns svar: ”Självklart”
Sias nya sommarkampanj möttes av en hatstorm.Anledningen? Glassföretaget använde modeller med olika hudfärg.Men för vd:n Stefan Carlsson var bildvalet en självklarhet.– Har vi konsumenter som inte tycker det är okej, då tror jag vi kan vara utan de konsumenterna, säger han till Hallands nyheter.
Dela artikeln
Taggar: hatstorm, glassbåtskampanj, sommarkampanj
Läs vidare på ExpressenRelaterade nyheter
- Hatstorm och attacker mot Musk och Tesla i USA
- Mister Falsterbo om hatstormen efter namnbytet: Det är rasism och kvinnoförakt
- Tre Kronor-hjälten Tommy Salo rasar efter hatstormen: ”Fruktansvärt”
- Efter hatstormen – bageriet får stöd från hela landet
- Hatstorm mot bageri – bakade MFF-tårta i Helsingborg
Fler nyheternyheter
- Hatstorm och attacker mot Musk och Tesla i USA
- Mister Falsterbo om hatstormen efter namnbytet: Det är rasism och kvinnoförakt
- Tre Kronor-hjälten Tommy Salo rasar efter hatstormen: ”Fruktansvärt”
- Efter hatstormen – bageriet får stöd från hela landet
- Hatstorm mot bageri – bakade MFF-tårta i Helsingborg