”Dödsolyckan väldigt negativt för varumärket Gröna Lund”
Dödsolyckan på berg-och-dalbanan Jetline i söndags kommer att påverka varumärket Gröna Lund under lång tid framöver. Det säger varumärkesexperter som SVT varit i kontakt med.
Dela artikeln
Taggar: dödsolyckan, negativt, varumärket
Läs vidare på SVTRelaterade nyheter
- Efter dödsolyckan på Gröna Lund – blandade känslor inför karusellåkande på Ölands Djur- och Nöjespark
- Tre personer vårdas med allvarliga skador
- Haverikommissionens chef om dödsolyckan på Gröna Lund: Vi har två huvudspår
- • Liseberg kör som vanligt efter dödsolyckan
- Liseberg kör som vanligt efter dödsolyckan
Fler nyheternyheter
- Efter dödsolyckan på Gröna Lund – blandade känslor inför karusellåkande på Ölands Djur- och Nöjespark
- Tre personer vårdas med allvarliga skador
- Haverikommissionens chef om dödsolyckan på Gröna Lund: Vi har två huvudspår
- • Liseberg kör som vanligt efter dödsolyckan
- Liseberg kör som vanligt efter dödsolyckan