Kulturveckan som gått: Är Charli XCX en sellout?
DN Kultur sammanfattar veckan som gått. Är H&M:s popstjärnekampanj de sista dödsryckningarna för fast fashion? Höginkomsttagare är ordet på allas läppar, och Filip Hammar har ”gråtit som djävulen”.
Dela artikeln
Taggar: kulturveckan, charli, sellout
Läs vidare på Dagens NyheterRelaterade nyheter
- Kulturveckan som gått: Är Charli XCX en sellout?
- Kulturveckan som gått: Är Charli XCX en sellout?
- Kulturveckan som gått: Handlar Ozempicdebatten bara om gammal vanlig fettfobi?
- Kulturveckan som gått: Handlar Ozempicdebatten bara om gammal vanlig fettfobi?
- Kulturveckan som gått: Handlar Ozempicdebatten bara om gammal vanlig fettfobi?
Fler kulturnyheter
- Kulturveckan som gått: Är Charli XCX en sellout?
- Kulturveckan som gått: Är Charli XCX en sellout?
- Kulturveckan som gått: Handlar Ozempicdebatten bara om gammal vanlig fettfobi?
- Kulturveckan som gått: Handlar Ozempicdebatten bara om gammal vanlig fettfobi?
- Kulturveckan som gått: Handlar Ozempicdebatten bara om gammal vanlig fettfobi?