Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
Eftersom det blivit fult att associeras med modebranschen sträcker H&M ut handen mot musikvärlden. Men att följa klädjättens offensiv i sociala medier den gånga helgen gjorde bara en sak tydlig: Fast fashion är pinsamt långt efter, skriver Kajsa Haidl.
Dela artikeln
Läs vidare på Dagens NyheterRelaterade nyheter
- Kajsa Haidl: Här är det bästa i popvärlden just nu
- Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
- Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
- Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
- Kajsa Haidl: Taylor Swifts ställningstagande är det största som hänt i kändisvärlden
Fler kulturnyheter
- Kajsa Haidl: Här är det bästa i popvärlden just nu
- Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
- Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
- Kajsa Haidl: Att kalla Zara Larsson och Lykke Li för sellouts är att slå in en öppen dörr
- Kajsa Haidl: Taylor Swifts ställningstagande är det största som hänt i kändisvärlden