Synsams vd efter kritiken mot abonnemangen: ”Tycker att vi har rättat till det”
Synsam fortsättera att växa och rapporterade ett rekordresultat under andra kvartalet. Samtidigt har konsumentverket kritiserat optikkedjan för bristande information kring abonnemangstjänsten. ”Vi tycker att vi har rättat till det”, säger vd Håkan Lundstedt.
Dela artikeln
Taggar: synsams, abonnemangen, rättat
Läs vidare på Dagens IndustriRelaterade nyheter
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Uppgifter: Synsamstorägaren CVC planerar börsnotering i Amsterdam
Fler ekonominyheter
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Konsumentverket kritiserar Synsams abonnemang: ”Vilseledande”
- Uppgifter: Synsamstorägaren CVC planerar börsnotering i Amsterdam