Skidåkarna jagar fler tv-tittare
Skidförbundets nya strategi – nå ut brett och samtidigt ta in intäkter från en streamingaktör.
Dela artikeln
Taggar: skidåkarna, tv-tittare, skidförbundets
Läs vidare på Dagens IndustriRelaterade nyheter
- Nu tar skidspåren form: ”Känns som alla åker nu”
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
Fler ekonominyheter
- Nu tar skidspåren form: ”Känns som alla åker nu”
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar
- Johan Croneman: Uttrycket ”på liv och död” känns rimligt när de norska skidåkarna berättar