Så pressar du priset i matbutiken
Bonusprogram är ett sätt för de stora livsmedelskedjorna att behålla sina kunder. Men för konsumenten är det en snårig djungel.– Lojalitet är den faktor som verkligen lönar sig, säger Alfred Johansson, affärsansvarig hos Matpriskollen.
Dela artikeln
Taggar: matbutiken, bonusprogram, livsmedelskedjorna
Läs vidare på SVDRelaterade nyheter
- Höga matpriser fortsätter uppåt – och allt fler svenskar är fattiga
- Efter detonationen nära matbutiken i Stenkulla i Nyköping: Polisen kan inte utesluta fler våldsbrott
- Efter detonationen nära matbutiken: Polisen kan inte utesluta fler våldsbrott
- Granaten sprängs – mitt i matbutiken
- Granaten kastas in i matbutiken
Fler ekonominyheter
- Höga matpriser fortsätter uppåt – och allt fler svenskar är fattiga
- Efter detonationen nära matbutiken i Stenkulla i Nyköping: Polisen kan inte utesluta fler våldsbrott
- Efter detonationen nära matbutiken: Polisen kan inte utesluta fler våldsbrott
- Granaten sprängs – mitt i matbutiken
- Granaten kastas in i matbutiken