Närvaro i flera kanaler bygger framgångsrik handel
E-handel i all ära - men att kunna besöka en fysisk butik är fortfarande viktigt för att driva försäljning. Det visar två nya rapporter från betalföretaget Worldpay from FIS. – Själva köpet kanske inte sker i en fysisk butik utan online, men vi ser att butiken behövs för att övertyga kunden att handla, säger Fredrik Neumann, Country Manager Nordics & DACH på företaget.
Dela artikeln
Taggar: närvaro, kanaler, framgångsrik
Läs vidare på Dagens IndustriRelaterade nyheter
- Nu drar SVT:s nya satsning igång – berätta om ditt Ronna
- Nu drar nya SVT:s satsning igång – berätta om ditt Ronna
- Ökad närvaro av vuxna ska öka ungas trygghet efter skjutningen
- Årbybor vill ha mer kommunal närvaro – fritidsgården stängd kvällstid
- Stor polisnärvaro i Rydskogen – Caroline: ”Det känns tryggt”
Fler ekonominyheter
- Nu drar SVT:s nya satsning igång – berätta om ditt Ronna
- Nu drar nya SVT:s satsning igång – berätta om ditt Ronna
- Ökad närvaro av vuxna ska öka ungas trygghet efter skjutningen
- Årbybor vill ha mer kommunal närvaro – fritidsgården stängd kvällstid
- Stor polisnärvaro i Rydskogen – Caroline: ”Det känns tryggt”