”Lätt att satsa på innovation – men missa kundens behov”
Förstå kundens behov, få kunden att förstå tjänsten och skruva längs vägen. Så lyder klassiska framgångsreceptet på en lyckad affär – men många hamnar snett. – Det tycker jag händer ibland, det är lätt att satsa på innovation men missa kundens behov, säger Marie Löfgren hos molntjänsten Xledger.
Dela artikeln
Taggar: innovation, kundens, behov
Läs vidare på Dagens IndustriRelaterade nyheter
- Omställning som skapar jobb och driver innovationer
- Kritiserade Thoren Innovation School i Malmö stänger
- Debatt: Deep tech behöver rätt resurser för att gå från labb till marknad
- Glasögonen favoriten bland innovationer
- Debatt: Vässad innovationsförmåga ökar förutsättningarna för att lyckas med grön omställning
Fler ekonominyheter
- Omställning som skapar jobb och driver innovationer
- Kritiserade Thoren Innovation School i Malmö stänger
- Debatt: Deep tech behöver rätt resurser för att gå från labb till marknad
- Glasögonen favoriten bland innovationer
- Debatt: Vässad innovationsförmåga ökar förutsättningarna för att lyckas med grön omställning