Debatt: Näringslivet måste hjälpa till i Sveriges varumärkeskris
Fråga inte vad varumärket Sverige kan göra för dig, utan vad ditt varumärke kan göra för Sverige. Det är pay back time, konstaterar kommunikationsrådgivaren Erik Zsiga.
Dela artikeln
Taggar: debatt, näringslivet, varumärkeskris
Läs vidare på Dagens IndustriRelaterade nyheter
- Debatt: Fritt att utnyttja människor i arbetslivet?
- Debatt: Ett nationellt skuldregister - mer angeläget än någonsin
- Debatt: Skoldebatten utgår från myter, missförstånd och partipolitisk propaganda
- Mats Knutson: ”SD kan sätta hårt mot hårt – om de vill”
- Debatt om koranbränningar mellan Magdalena Andersson (S) och Jimmie Åkesson (SD) i Aktuellt
Fler ekonominyheter
- Debatt: Fritt att utnyttja människor i arbetslivet?
- Debatt: Ett nationellt skuldregister - mer angeläget än någonsin
- Debatt: Skoldebatten utgår från myter, missförstånd och partipolitisk propaganda
- Mats Knutson: ”SD kan sätta hårt mot hårt – om de vill”
- Debatt om koranbränningar mellan Magdalena Andersson (S) och Jimmie Åkesson (SD) i Aktuellt