De byggde varumärket Yoga Girl – tillsammans: ”Allt var en snöbollseffekt”
SIGTUNA. Rachel Bråthén hade inte mer än pengarna på fickan när hon träffade sin man Dennis Schoneveld på en karibisk ö för 15 år sedan. Tillsammans byggde de upp det internationella varumärket Yoga Girl. Nu ser vardagen annorlunda ut. – Jag kom till en punkt där jag kände att alla tittade på mig, men jag kände mig aldrig riktigt sedd, säger hon.
Dela artikeln
Taggar: varumärket, snöbollseffekt, sigtuna
Läs vidare på Dagens NyheterRelaterade nyheter
- De byggde varumärket Yoga Girl – tillsammans: ”Allt var en snöbollseffekt”
- Krögarna tycks förlita sig på att varumärket Ingrosso ska räcka
- Krögarna tycks förlita sig på att varumärket Ingrosso ska räcka
- Uppgifter: LVMH öppet för att sälja varumärket Marc Jacobs
- Lidl återkallar frysta hallon